Vind je talenten door EMPLOYER BRANDING video's.
Laat zien waar je CAMPAGNES EN EVENTS om draaien.
Creëer ONLINE COMMERCIALS die bij jou passen.
De kosten voor het maken (productie en/of filmen en/of monteren) van een video is geheel afhankelijk van het gewenste resultaat en de grootte van de productie. We spreken daarom al je wensen eerst door voordat we een prijsindicatie geven.
HOE GAAN WE
TE WERK?
Stap 1. Strategie
Allereerst kijken we naar je wensen: wat is het doel van de video, wie wil je bereiken, hoe wil je je doelgroep bereiken, op wat voor manier wil je ze aanspreken en wat wil je eigenlijk zeggen? Dit zijn een aantal basisvoorwaarden voor je video. Samen met jou brainstormen we over de exacte invulling en content van je video. We vatten dit samen in een strategisch document. Hierin beschrijven we duidelijk de doelstellingen, de doelgroep, relevante demografische gegevens en het concept van de video. Ook leggen we de huisstijl-elementen, de call-to–action, de filmstijl en de publicatiekanalen vast.
Deze eerste fase is zeer belangrijk voor een efficiënte videoproductie. Er zijn veel details waar we voorafgaand aan de filmshoot rekening mee willen houden, zodat we met een mooi resultaat eindigen.
Stap 2. Pre-productie
De tweede stap bestaat uit de voorbereidingen. We regelen alles wat nodig is om de shoot goed te laten verlopen. Van het regelen van personeel, locaties, de juiste apparatuur, planningen, instructies, rekwisieten, set-dressing tot aan de catering. Dit komt samen in het productieplan waar in staat welke scènes we filmen, wie bij de shoot aanwezig is, welke rol zij hebben, wie wanneer op welke locatie is en wat voor apparatuur nodig is etc. Kortom alle praktische zaken in één overzicht. Dit zorgt ervoor dat de draaidag goed en soepel verloopt.
Stap 3. Productie
Tijdens de draaidag is iedereen gebriefd en weet wat er gaat gebeuren en wat hun rol is. We begeleiden de mensen die geïnterviewd moet worden en zorgen dat ze zich op hun gemak voelen, we communiceren duidelijk over wat wel en niet mogelijk is tijdens de dag en doen ons uiterste best om alles vloeiend te laten verlopen.
Stap 3. Post-productie
Het monteren van de video gebeurt in principe achter de schermen. De mooiste beelden worden opgezocht en samengesteld tot een mooi lopende video. Na het samenstellen van de videobeelden worden de kleuren bewerkt. De kleurkeuze wordt bepaald door de vooraf gekozen videostijl. Eventuele animaties, rechtenvrije muziek of voice-overs worden onder de beelden gezet. Als de eerste versie gereed is kun je feedback geven. Als de definitieve versie akkoord is wordt de video opgeleverd in het gewenste format(s).
HOE GAAN WE
TE WERK?
Stap 1. Strategie
Allereerst kijken we naar je wensen: wat is het doel van de video, wie wil je bereiken, hoe wil je je doelgroep bereiken, op wat voor manier wil je ze aanspreken en wat wil je eigenlijk zeggen? Dit zijn een aantal basisvoorwaarden voor je video. Samen met jou brainstormen we over de exacte invulling en content van je video. We vatten dit samen in een strategisch document. Hierin beschrijven we duidelijk de doelstellingen, de doelgroep, relevante demografische gegevens en het concept van de video. Ook leggen we de huisstijl-elementen, de call-to–action, de filmstijl en de publicatiekanalen vast.
Deze eerste fase is zeer belangrijk voor een efficiënte videoproductie. Er zijn veel details waar we voorafgaand aan de filmshoot rekening mee willen houden, zodat we met een mooi resultaat eindigen.
Stap 2. Pre-productie
De tweede stap bestaat uit de voorbereidingen. We regelen alles wat nodig is om de shoot goed te laten verlopen. Van het regelen van personeel, locaties, de juiste apparatuur, planningen, instructies, rekwisieten, set-dressing tot aan de catering. Dit komt samen in het productieplan waar in staat welke scènes we filmen, wie bij de shoot aanwezig is, welke rol zij hebben, wie wanneer op welke locatie is en wat voor apparatuur nodig is etc. Kortom alle praktische zaken in één overzicht. Dit zorgt ervoor dat de draaidag goed en soepel verloopt.
Stap 3. Productie
Tijdens de draaidag is iedereen gebriefd en weet wat er gaat gebeuren en wat hun rol is. We begeleiden de mensen die geïnterviewd moet worden en zorgen dat ze zich op hun gemak voelen, we communiceren duidelijk over wat wel en niet mogelijk is tijdens de dag en doen ons uiterste best om alles vloeiend te laten verlopen.
Stap 3. Post-productie
Het monteren van de video gebeurt in principe achter de schermen. De mooiste beelden worden opgezocht en samengesteld tot een mooi lopende video. Na het samenstellen van de videobeelden worden de kleuren bewerkt. De kleurkeuze wordt bepaald door de vooraf gekozen videostijl. Eventuele animaties, rechtenvrije muziek of voice-overs worden onder de beelden gezet. Als de eerste versie gereed is kun je feedback geven. Als de definitieve versie akkoord is wordt de video opgeleverd in het gewenste format(s).